Måndag 20 februari 2012

Också känd som presidents day här i USA och det är en helgdag.
Mina pappor var lediga från sina jobb och gav mig ledigt och jag
spenderade dagen med min trogna vän new york, och gjorde det
absolut bästa, nämligen shoppade. USA älskar att hitta på anledningar
till att rea, och presidents day är inget undantag. Jag gjorde ett
riktigt klipp på ett Jeffrey Campell skor och en ny vårjacka från
Guess som jag är extremt förtjust i. Färgen blev inte riktigt bra på
bild dessvärre, den är inte så mörk, utan lite ljusar :).







Väldigt bra match för skorna och jackan, vår nu tack. Ja jag tjatar.


The Flatiron building i kvällens solnedgång

GODNATT VÄNNER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback