Måndag 6 februari 2012

Så här såg min lördag förmiddag ut, häng i hoboken och njöt av det fina vädret.
Mathilda hade aldrig varit där så det var dags att checka in, alltid mysigt.
Vi köpte lite te, promenerade runt och hade det trevligt. Jag grät
lite inombords och saknade Lisa något frukansvärt :( kom tillbaka ? <3



Sedan tog vi pathen över till west village och bruchade lite




vad skulle jag med all den här löken till ? Ibland förstår jag inte alls
deras upplägg..



och så här avslutades lördagen, sena sena drinkar på gramercy park hotel.
Jag hade inte alls planerat att gå ut, men jag lyckades bli övertalad och
spontana beslut hör ju till mina favoriter. Dock tröttnade vi ganska
fort på klubben och tyckte att drinkprovning var en bättre idé.



Nu är det måndag och ny vecka, jag ska ha mig upp från sängen och
träna bort helgens onyttigheter, mot spinningpasset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback