Närproducerat

Räknas det som närproducerat om man bor i NYC och handlar på DKNY,
det är nog så nära jag kommer iaf :). Införskaffade mig äntligen en ny plånbok
i helgen, har ju envisats med min underbara korthållare länge nog. Den börjar
verkligen ramla ihop, och jag hittar ingen liknande här. Dessutom kommer nog min
kära vän Elin få ett mindre utbrott om jag kommer till henne i San Francisco med
bara min lilla kortplånbok hihi :). Så nu blir du stolt min vän. Det är väl mest en vanesak
antar jag, plus att jag är så hysteriskt dålig på att hantera kontanter. Skulle gärna
levt i ett kontantlöst samhälle, vilken dröm :). Men om jag köper en riktig snygg
pånbok går det kanske bättre, jag intalar mig själv det iaf.





Min bästa lilla vän har blivit utbytt..

 

Införskattade mig också ett nytt iphoneskal med. Blev lite trött på att den var så
stor och klumpig. Gladast blev nog Howie som alltid tjatade om att mitt skal
var så stort och opraktiskt :). Nytt och fräscht nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback