snigelvecka

Den här veckan går verkligen långsammare än långsammast.
Meeeeen, så är det väl när man väntar på något. Jag inväntar nämligen
fredag, eller lördag egentligen. För, halleluja, Nathalie kommer på fredag!
Men hinner nog inte se henne förän på lördag, OCH DÅ BLIR DET HÄNG
i nevvan alá madde och nattiz80 hehe. Jag försöker få tiden
att gå med att träna, kolla serier, laga mat, skypa med kära vänner
och skicka lite brev till mormor och farmor :).

Jag försökte leta upp någon schysst bild på mig och Nathalie inför detta inlägget
men faktum är, att vi har få bilder då vi båda ser något sånär normala ut.
Det är galet vad dåliga vi blir på gemensamma bilder, alltid är det någon som
blundar, gör en konstig min eller står konstigt. Det är inte lätt.



Här lyckades vi ju ändå helt okey i San Francisco, dock ska det inte nämnas
hur många bilder som togs innan denna ;)

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback