Super Bowl Sunday

Finalen i national football leage, NFL och nästan heligt för amerikanare.
Själv förstår jag knappt vad sporten går ut på men inser att touch downs är
ganska viktigt. Finalen i år var mellan New Englans Patriots och inga mindre än
New Yorks Giants. ooooooooooch THE GIANTS tog hem det! Halleluja.
Mathlida var hemma hos mig och vi tittade på det med min värdfamilj tills
barnen gick och la sig sen chillade vi på mitt rum ett tag. Madonna uppträdde på
halvtids pausen, tyckte att hon gjorde ett grymt jobb! Plus att det var som
vanligt galet mycket påkostade reklamer, nu är jag om möjligt ännu
mer trött på USAs ständiga reklamer..


okey alla i huset var kanske inte lika taggade över super bowl sunday







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback