Tisdag 31 januari

Hej hopp! Kan inte påstå att det händer så mycket super spännande
just nu, vädret är knäppt, 16 grader varmt idag, ska inte februari vara
den kallaste månaden? Okey det är inte februari förän i morgon men ändå.
Lite vilt. Jag och Matilada myste loss hela måndags förmiddagen och bakade
kanelbullar, jag kan inte påstå att lyckades så bra med den himla torrjästen,
trots att vi googlade. Om någon verkligen vet så snälla dela med er :)


De blev ändå ganska goda! Men jäsningen, ja, sådär..

Annars då? Jag ser poolen varje himla dag och taggar loss inför första
maj då det är invigningsdags. Har börjat be en förbön att maj ska
vara lika soligt och kokhett som maj 2011.



För att summera upp detta otroligt interssanta blogginlägg kan jag berätta att
mitt ena ben ser ut som att jag varit i en brottningsmatch..


och nej det är inte som ni tror att jag råkade ramla ner från ett bord under
lördagens festligheter. Faktum är att jag ramlade på gatan.. Eller ja jag
halkade, påväg till tågstationen, på en himla lerfläck. Jag stirrande
ner i iphonen som vanligt och helt plöstligt låg jag på marken!!
Jag var så himla förvånad, ont gjorde det också. Lyckligvis såg nog ingen
mig men jag hade nog skrattat lite om jag såg någon som ramlade så.
Tur att det inte shorts-säsong för det här blåmärket är ju mindre snyggt.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback