Torsdag 16 februari 2012

Igår var jag ledig hela dagen, jätte härligt att få umgås och Nathalie och
bara strosa runt, luncha, prata och skratta. Jag vet att jag har sagt det
förr men det känns precis som vanligt, som att hon aldrig har lämnat.
Väldigt gulligt av mina värdpappor också att ge mig en ledig dag mitt i veckan
så att jag kan hänga med min vän, på fredag slutar jag dessutom tidigt så
då blir det nog middag och drinkkväll, mysigt :). Idag har jag unnat mig en
lugn dag, inget gym men gjort lite yoga här hemma, tvättat lite oså,
skönt att få det gjort inna helgen, jag är ledig fredagkväll-tisdagmorgon
så det känns toppen :) Och om precis en månad idag åker jag till Elin
i San Francisco för lite kalifornientid, life is goooooood.



jag och patrick igår på deras roof top, vi möttes upp för lunch och
lite lägenhetsspaning för nathalie som inte hann se nya lyan förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback