Everybody is working for the weekend

Hej hopp vad denna veckan gick fort, skönt! Januari är en lagom seg månad,
lördagen är dessutom nästan över, tokigt. Spenderade dagen i city med lite shopping,
mest basic grejer. Mycket vår kollektioner har kommit in, yaay! Våren är
årets bästa årstid, nu vill jag bara att den ska komma snabbt.
Verkar dock inte så, för i natt föll den första snön, det är officiellt snö i NYC.
Illa, jag gillar inte snö, hade det inte varit för NYC hade jag nog inte bott på östkusten
så länge. Alla tror såklart att om man kommer från Sverige måste man också älska
snö, men eftersom jag är uppväxt i skåne, med måååånga härligt mer eller mindre
snöfria vintrar är jag knappt van med snö, ännu mindre uppskattar jag det.
Usch nu är hela snön lamslagen av en gråsnöig slaskmassa. Festligt.








Union Sq, NYC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback