Lördageftermiddag

Spenderas med The new york times och fusk frostning. Japp jag bakar med frosting
på burk, illa, förlåt NV3AB:2 om någon skulle upptäcka det.



reslutatet






Jag måste bara säga hur lustigt det är med att få respons på något man skriver,
jag nämnde i ett inlägg här om dagen att jag tyckte att blogga var med på min
topp tre lista över tråkiga saker, det hoppas jag VERKLIGEN att alla kunde ta med
en nypa salt, alla utom mamma och syster verkade det som. Trist. Ibland känns
det som att det är svårt för andra att sätta sig in i situationen hur det är att hela
tiden försöka komma på ett litet inlägg, när man har bloggat i 17 månader och
inte är någon superbloggare. Det känns inte så rättvis. Iaf, jag ville bara förtydliga att
blogga är inte bland de tråkigaste jag vet, (borsta tänderna och raka benen är värre hehe)
men det vore schysst med lite förståelse ibland :).

Nu inväntar jag Mathilda för filmkväll hos mig, GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad är det jag läser - filmkväll på en lördag för Madde!!!??

Saknar dig vännen!

2012-01-22 @ 18:20:35
Postat av: Danne

Fy skam ang. bakningen...

2012-01-22 @ 23:59:05
Postat av: Madeleine

Angelica - snöstorm = innesittarkväll hehe.

Miss you too!



Danne - iiiiihh, sorry, jag lovar att komma in i rätta takter lagom till Sverige :)

2012-01-24 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback