Mother Knows Best ?

När man är en bra bit över 20 år och har bott hemifrån i snart två år vill
man inte alltid erkänna ett ens mamma har rätt, jag vill aldrig erkänna.
Men igår när jag "bara" skulle sortera ut tre av mina tvättkorgar och någon
gammal övernattningsväska såg mitt rum snabbt ut så här





hmmm, jag kan kanske borde sluta undvika tänka på hur det ska gå
att få med sig hem till Sverige, men förhoppningsvis går det bra :)

En lite rolig skylt jag hittad inne på Barns & Nobels under helgen, känns
som att jag sa den frasen till mina barn ett antal gånger innan jul.
Underbart att "hota" lite kärleksfullt om att tomten inte kommer om man inte
är snäll. Minns när vi var små och min äldsta kusin tyckte det var kul
att hota sin lillebror om att ringa monstert (tror jag att det var)
Good times :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback