Söndag 8 januari 2012

Vickan och jag avslutade lördagen på hennes tak med chips och lite choklad,
och ännu mer gossip. Kolla solnedgången över Manhattans skyline, också
en av våra favoritsysslor.











Måste också säga tack fina vänner som kommer med små kommentarer när man
ber om det, det är verkligen hur uppskattat som helst. Ibland är man i en liten
bloggsvacka bara. Känns som att jag har bloggat så himla länge nu, vilket det
faktiskt också är sant. Ibland är det lite segt att behöva tänka ut ett inlägg,
men det är kul ändå, så jag ska fortsätta göra så gott jag kan :).

Puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: Natta-lee

Chica ni ser ut! Ses om cirkus en månad :D:D:D

2012-01-09 @ 12:22:26
Postat av: Madeleine

Är väl alltid chic ?? hehehe eller inte :) YAAAY det gör vi, kan inte vänta min vän!

2012-01-10 @ 20:07:27
URL: http://madeleineinnewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback