Tisdag 24 januari 2012

Igår var det 11 grader och regn, jippiee! All snö är borta, det är åter grönt grönt och grönt.
Dock resulterade det i världens dimma hela dagen igår, men idag är det soligt och fint :)

Jag har en sån "hat-kärlek" till våra cleaning ladies, visst det är underbart att de städar hela huset,
mitt rum, min toalett, byter sängkläder (halleluja haha) Meeen, de är över allt i hela huset varje
tisdag. Det känns som en överdrift att vi måste ha tre stycken haha. Vårt hus är stort, yes.
Jag vill bara hålla mig undan när de är här, för det känns som att jag är iväg, dessutom gillar
de att småprata med mig på spanska, vilket är trevligt men ibland är man bara inte på humör.
Nåja, jag ska verkligen inte klaga, jag borde bege mig till gymmet istället så är alla problem lösta!

Här är lite bilder från när jag och busungarna var och åkte skridskor för ett tag sedan.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback