Torsdag 26 januari 2012

Den här veckan har verkligen sniglat sig fram segare än någonsin.
Slutet av januari, kan det bli segare, troligtvis inte :). Iaf, januari är
snart förbi, sedan kommer februari och det brukar ju alltid gå i en himla
fart. I år ser jag fram emot min kära Nathalie som kommer om inte allt för
många veckor, då gör vi NYC osäkert om och om igen om jag känner oss rätt.
Plus att vi lär fika sönder oss lite, banana walnut-muffin here we coooome.
Fast mars månad kommer nog toppa det mesta. Först och främst, jag fyller 21.
Halleulja, laglig i USA. Som att det blir någon skillnad, hehe, på pappret iaf!
Sedan åker jag antagligen över till västkusten för att hälsa på lite vänner, om alla
planer får som planerat vill säga. Ibland är jag en mästare på planering, oftast,
en riktig sistaminuten besluttagare :). Sist men inte minst kommer världens mest
efterlängtade bror med flickvän i slutet av mars. Jag kan inte beskriva hur mycket
jag längtar, det kommer bli grymt! Nu ber jag en förbön att februari ska gå extra snabbt i år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback