Torsdag 5 januari 2012

Redan torsdag, gud vad det går FORT! Vet att min blogguppdatering inte är den bästa!
Meeeen hur kul är det att blogga och få noll respons ? Inga kommentarer, gör jag ett
bra jobb, dåligt, tråkigt, onödigt. Usch så gnälligt det lät! Men det är okey att gnälla lite,
för det är rätt segt att blogga, men heja mig! :)

Idag har jag och Sara umgåtts, roliga och lite mindre roliga ärenden men allt blir
bättre när man är två, vi avslutade med lunch på cheese cake factory,
ingen cheese cake, duktiga tjejer.






Deras "lilla" lunch sallad.. Tog med mig halva hem!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Vet hur det ær som ny bloggare ;) keep it up Madde(och jag lovar jag ska kommentera och reflektera!)

2012-01-06 @ 18:46:27
URL: http://runtjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback