L A T E L Y

Tiden har nog aldrig gått så fort. H e r r e g u d va det bara har
rasat i väg sedan jag kom till Sverige. Det har känts väldigt bra men
också väldigt underligt, i början kändes det bara som att jag var på besök,
men nu när jag har landat lite känns det mer normalt. I princip är allt
sig likt, det känns overkligt att jag har varit borta i nästan två år.
Många frågar mig "Hur KÄNNS det att vara tillbaka i Sverige?" '
Ja, hur känns det? Väldigt kul just nu, att få käka massa svenk mat,
vara med familj och gamla vänner, åka till stallet och bara njuta av svensk sommar.
Dock är ju vädret som bekant inte på topp, men jag har förhoppningar om att 
det bara kan bli bättre! Här är ett litet smakprov på vad jag har hunnit med hitills! 


Stått på Polhems skolgård och pussat på lillebror som tog studenten 


Hela familjen Axelsson-Berg samlad 


Åkt till Västra hamnen i Malmö för att doppa tårna i vattnet och spana
på öresundsbron

 
Tryckt i mig massa god glass.


Hängt med min favoritkille och dragit på mig ännu mer träningsVÄRK, ja jag
veeeet att jag stavade fel i ett stressat inlägg förra gången, hoppsan!

Sedan var det dags för STOCKHOOOOOLM, och summerburst, men större delen
av NYC-ligan, det var kanon att ha dem alla i Sverige igen helt plötsligt, och 
att träffa massa sthlmsvänner igen.  


Första kvällen, jag satt på Patricks axlar och vevade med till Avicciis spelning.


Andra kvällen stod vi på vipen och hade det galet bra.


Jag och Antonia


Steve och jag, från NYC till STHLM!!!!


Jag, Peter och Antonia. Lördagen på summerburst var galet bra verkligen,
super bra partypeople, grym musik, bra väder, ALLT. När Guetta som avslutade
hade spelat klart gick vi vidare till collage och festade till tidig morgon, vilken kväll.

Det får avsluta det här inlägget så bjuder jag på lite sthlmbilder i nästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback