T A C K T A C K T A C K

Nu tar jag sommarlov, det är möjligt att jag börjar blogga igen på hösten om jag
hittar på fler äventyr men just nu vill jag njuta av svensk sommar, vänner och familj
ett tag. Det har mesta dels varit väldigt roligt att hålla igång bloggen, och få
berätta om alla mina äventyr på andra sidan atlanten. Jag vill tacka er alla som
har läst, och hållt min motivation uppe. Stort stort stort tack! Min tid i USA var den
absolut bästa, jag är så lycklig över min fantastisk värdfamilj, alla nyfunna vänner
som jag vet kommer vara med mig livet ut och att jag fick möjligehten att bo
på Manhattan i mer än ett år vilket var fantastiskt, och sedan följa med dem
när de valde att flytta till new jeresys förort. Det var frukatsvärt att säga hejdå.
Men det är inte ett hejdå utan ett vi ses snart igen. Och istället för att gråta för att
det är över ler jag över det har hänt, och det var fantastiskt. Än en gång, stort tack!


Jag och mina favoriter, love always.
Trackback