Tisdag 5 juni 2012


tänk att det finns någon människa där ute som har den där kvinnan som storasyster







Det citatet från Maskinens låt dansar med vapen har helt fastnat i mitt
huvud. Har lysssnat på massa gammal musik de senaste dagarna med
anledning till att jag bara har med min gamla ipod till stranden istället för
iphonen som är uppdaterad med ny musik. Ipoden uppdaterade senast
sommaren 2010, men jag använder den så sällan så det är mest
mysigt att ligga på stranden och lyssna på sommarminnen sedan 2 år tillbaka.


Jag håller på att längta ihjäl mig efter mina småsyskon nu när det verkligen är
så nära till mitt hemresedatum. Fast det är ju inte så himla små längre, Ludvig
är på studentbal ikväll och om en vecka kommer jag stå på Polhem som världens
stoltaste syster när han tar studenten. Med tanke på att tårarna rinner ner från
kinderna redan nu känns det som en god idé att införskaffa vattenfast mascara,
eller skippa det helt. Nu ska jag ta mig samman och jag och Lovis ska testa
lite tex mex som middag ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback