Birthday gifts

Ibland blir jag lite förvånad över hur väl min värdfamilj känner mig. Att min favoritfärg
är rosa är väl inte svårt att ta miste på, men att jag är sämst på konanthantering,
bara använder kort och att min plånbok håller på att gå sönder förvånade faktiskt
mig att de helt har snabbat upp. Jag är otroligt svår att köpa presenter till, och jag
lyckas nästan alltid lista ut vad jag ska få. Men det här var så klockrent och verkligen
perfekt.


Happy Birthday Madeleine :)


Med möjlighet att sätta fast sina nycklar, perfekt då de också kan komma
bort..


Kort kort kort och litet fack för kontanter


och såklart det viktigaste! Jag kan ha mitt ID synligt, lite internskämt då vi har
skojat så mycket om att jag äntligen är 21 och laglig.

Och i dag kom detta med posten, woooho, lycka! Så himla kul att få oväntade
brev och vad är inte bättre om något från en bästa vän :). Tack finaste Lisa,
så otroligt uppskattat (plus god choklad hehe)


Tuggummi (nej det är är inte en bok om "how to become a great kisser"
det räcker uppenbarligen med tuggummi ;).


Bästa kostråden någonsin! En chokladkaka funkar till allt.





och ett litet te hus för löste, så himla sött :) här ska införskattas nya
lösteer och sörplas loss :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback