Borta bra,

men hemma bäst. Det var otroligt skönt att köra kapten säga "Ladies and gentlemen,
welcome to New York City" att jag bland det första som händer är att jag och taxichaufförn
från JFK börjar bråka om vilken väg som är bäst gjorde bara känslan av att ha anlänt
i NYC komplett, it´s good to be home.

Men jag hade det verkligen fantastiskt i Kalifornien med. Det var så kul att träffa Elin
och hennes fina vänner och att se den fantatiskta omgivingen. Vi hade det hur kul som
helst och San Francisco är verkligen så fint. Dock är jag nu så minus på sömnkontot att jag
vet inte vad. Och minus på blogguppdateringar jag vet, men prioriterar sömn, vill
vara på topp för nästa vecka kommer Ludvig och Erika, a w e s o m e :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback