HAPPY TWENTY FIRST!!

Om man bor i världens bästa stad och har världens bästa vänner och värdfamilj
gör det automatiskt att man får världens bästa födelsedag :). Jag och Patrick
kickade av dagen på hans roof top med några soltimmar och massa prat.








okey iphone kameran gör verkligen inte utsikten rättvisa..

hej hej empire, otroligt nära.

På kvällen tog min värdfamilj med mig till en mexikans restaurang så att vi
kunde skåla i margaritas. Såklart skulle mina värdpappor göra sig lustiga och
"tvinga" servitören att be mig om ID innan jag fick min drink haha.
Super god mat och väldigt mysigt.




Jag och Paige


Barnen lekte med små snören de fick till sina menyer :)


Min värdfamilj!


Jag och mina små sötnosar, väldigt mätt gäng!

Kvällen slutade inte där utan jag mötte upp Victoria och Anjuly
för ännu mer roof top häng (okey, I rest my case, det är mycket roof tops)
Vi skålade i goda drinkar, skrattade, pratade och hade en toppen kväll.
Jag och Victoria stack ner till Meatpacking ett tag också och avslutade
kvällen, tack alla fina!!








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback