Lördag 10 mars 2012

I lördags mådde jag som följd av fredags festligheter kanske inte
riktigt super bra. Jag spenderade större delen av dagen med slötittande
på tv och vilande. Kollade in nya säsongen av Million dollar listning som är
en serie där tre mäklare säljer extremt dyra lägenheter i NYC, och i denna
säsong är det en svensk kille med! Gjorde det mycket roligare att höra
honom prata på engelska och säga saker ibland på svenska och
berätta om svenska saker som man kände igen, kul! Mina värdpappor
älskar också det programmet så förhoppnigsvis spelar de redan in det på TVn.
Här i USA känns det som man spelar in i princip allt för att sedan kunna spola
över reklamen, men det är reklam var 5:te minut (inget skämt!) så det är
faktiskt det vettiga alternativet om man inte vill bli galen på reklamavbrott.

När jag äntligen orkade ta mig ut promenerade jag ner till shake shack och åt
en galet efterlängtad hamburgare, för att redan ta mig ner till west village och
sockerbit och mumsa i mig lite lördagsgodis, hihi :). Promenerade i west village ett
tag och åkte sedan hem igen för en lugn lördag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback