Lördag i SF

Så här spenderade vi vår lördag i san francisco, eller Larkspur marin country som
det närmare bestämt heter där pelan bor, ca 30 min norr om SF city. Otroligt fint
med palmträd, rena gator, fina hus, reedwood träd och coola berg som omgivning.
Elin introducerade mig på lördagmorgon till sina vänner Isabelle och Tina samt
deras favoritcafe för väldigt mumsig frukost.













Jag som är inbiten och sönderstressad (näsan!) new yorker satt och faschinerades
över hur lugnt allting var! Att folk kom in på fiket, beställde, satte sig och åt.
Och att man fick kaffet i riktiga muggar och inte i en papperkopp som man
rusar ut på gatan med samtidigt som man pratar i telefonen. Vädligt skönt
med lite omväxling, plus godaste musslin någonsin.

Efter det mötte vi upp lite fler fina tjejer för shopping i små söta butiker
och sedan en god lunch. Tjejern visade mig sina favoritställen vilket var super kul
att se, Elin nu vill jag bara att du ska komma till NYC så att jag får visa också, hihi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback