Onsdag 14 mars 2012

Vi har ställt om klockorna här i US and A vilket är heeeelt underbart.
Och samtidigt med sommartid kom också sommarvärme, iaf svensk sommar :).
Strålande sol och över 20 plus grader, det är nästan så att det har känts
för varmt med jeans. Otroligt skönt att det är ljus länge på kvällarna med, I like a lot!


Kolla bara in hur härligt varmt det var fastän att klockan var nästan halv 9



 
Holden och Paige med sina elektroska skotrar. Det är så otroligt mycket lättare
att hålla kolla på dem här i förorten än när vi bodde i city. När jag jagade dem
upp och ner på Broadway mitt hjärta ständigt i halsgropen och trodde att de skulle
köra på någon eller själva på påkörda. Ett litet pluspoäng till förorten =)

Avslutar med en liten tjuvtitt på vad vi gjorde ikväll, nämligen inveg min
ena värdpappas nya bil, en audi a 5, cabbe. Okey jag är inte mycket för bilar,
men det är omöjligt att inte tycka om den :)


Känns galet att man kan köra med taket nere i mars, men jag klagar inte!

GODNATT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback