Söndag 25 mars 2012

Idag fyller min ena värdpappa år, Cal! Hipp hipp hurra! Han fick en
cykel, spännande så här till förortslivet, han tyckte om den iaf.
Så jag har haft barnen ikväll för Howie och Cal är ute och käkar och firar.
Annars spenderade jag större delen av dagen med att förbereda lite inför Ludvig
och Erika, eller jag, förbereda för när de åker till Sverige igen och kan
släpa med sig massor av mina kläder hehehe..
I lördags eftermiddag var jag nere i China town, jag är inte super förtjust
i china town, det är stöktigt, trångt och de försöker alltid pracka på en
massa krams, DOCK har det stört billiga värskor, jag införskaffade
dessa två för 60 dollar.



Vet inte riktigt vad dollar ligger i nu jämför med svenska kronan men 6,7 kanske?
alltså runt 400 sek för väskorna, heeeeelt okey. Kvaliten går att ifrågasätta en del
dock, men en resa från nyc-kastrup lär de ju klara, plus att de är väldigt
lätta = mer kilo går ner :) hehehe, jag planerar bra.

Nu ska jag sätta på en film och söndagsmysa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback