Tisdag 6 mars 2012

Iiiiiih!! I morgon är dagen med stort D, 2:a, 1:a. Alltså äntligen 21 i USA.
Inte för att jag inte har levt som jag har varit 21 sedan jag flyttade hit
och var en liten 19 åring, men det ska bli skönt att få känna sig ännu vuxnare.
Folk här tycker fortfarande att man är en baby som inte är 21, men från och med
i morgon, då så :). Dock är i morgon en onsdag, men mina fina värdpappor
gav mig ledigt (plus torsdag morgon ledigt hehe) så jag kan hitta på vad jag vill
i morgon men vi ska ändå ut och käka på kvällen vilket ska bli väldigt mysigt.

Jag funderade innan på om jag skulle försöka mig på någon slags årsresumé om
mitt 20 åriga år (säger man så? den meningen lät för konstigt..) men jag lär glömma
hälfen av allt viktigt så jag skippade den idén :). År 20 kommer dock alltid vara året
jag spenderade i USA, för nej jag har ju inte varit i Sverige sedan jag var 19.
År 20 har varit fenomenalt, jag har träffat mina bästa vänner, rest till fanastiskt platser
och bara levt ett otroligt grymt liv. Nu ser jag fram emot 21 som jag är övertygad
om kommer bli minst lika bra!


Kommentarer
Postat av: Lovis

åh grattis fina!

2012-03-07 @ 07:40:44
URL: http://somlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback