En torsdag

Det här med bloggrubriker är jag ingen höjdare på.
Jag kör ju vanligtsvis alltid med datum men nu när jag har
kommit efter med bloggningen så känns det lite fel så nu
får jag snällt komma på lite rubriker :).

I torsdags körde vi en väldigt mysig förmiddag/dag hos mig.
Elin var lite jet-laggad från att ha varit inställd på kalifornientid
så hon sov ut och jag åkte och köpte frukost sedan körde vi
en mysig utefrukost hos mig. Pratade, åt och hade det allmänt
bra sådär som man bara kan ha med en av sina bästa vänner.
Sedan skjutsade jag Elin till tåget och hon åkte in och mötte sin
kusin som är au pair utanför NYC med, så kul att de kunde ha
en bra eftermiddag tillsamman. Jag hade en vanlig torsdagseftermiddag
med mina små kids med baseball som eftermiddagsaktivitet.



Ett mysigt uppdukat frukostbord



Vår sötnos hund Morgan



mitt hjärta i min trädgård, så fint.


PS. alla bilder är tagna ifrån Elin i princip :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback