Sommartider


Packandet är påbörjat, halleluja heja mig. Det ska nog gå bra.
Har annars spenderat dagen med att samtidigt skypa med fina
vänner plus lillebror. Sedan satt jag och lekte med lite bilder i
photoshop för ipad, smidigt värre. När jag nu försöker packa
sorterar jag också ut en del, gamla slitna linnen från HM oså får
inte riktigt följa med. Dock kan jag ju såklart inte skiljas från vissa
saker även om de är gamla och slitna, som min tröja från
katedralskolan. Jag tog ju studenten för 2 år sedan, så bara det
hintar ju om hur gammal den är. Meeen, den är och kommer alltid
vara en favorit. Nu ska jag ska köra lite bloggning :).

Slutet av veckan och hela helgen bjöd som sagt på super härlig
sommarvärme. Jag och Elin flöt runt i poolen, snackade och jobbade
på brännan tills vi hämtade kidsen på eftermiddagen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback