Finally Friday

Äntligen fredag! Och äntligen bra väder, var är våren egentligen?
Super väder för någon vecka sen och nu är det bara trist och regn regn regn,
så otroligt trist. Känns som att dagarna bara sniglar sig fram, och jag gör inget
super spännande iheller. Denna vecka har mest bestått av träning och häng med
tjejerna som lunch och lite shoppande, power walk oså, mysigt ändå.

Men nej nu är det äntligen fredag, Vickan är tillbaka från sin semester och
det blir sushi på stammistället på lower east side och sedan utgång, härlig sommarvärme
i luften nu och jag provar klänning på klänning :).


Marie och jag tidigare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Jag kom till Staten Island för ett par veckor sedan och jobbar som au pair. Jag är mer än öppen för att träffa folk såhär i början så om du har lust att ses någon gång så säg bara till :)

2012-05-06 @ 01:41:13
URL: http://thenewyorker.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback