Förresten ...

... kära vänner så har jag klippt lugg!!! Yaaay!! Det känns super bra med en förändring
och jag var verkligen trist på mitt slitna långa hår med tunna toppar. Så jag gjorde 
mig ett ordentligt klipp hos Manhattans mest pålitliga frisör, nämligen Mirjam Bayromi
på upper east side där även sessan Madeleine och Sofi Farman fixar håret. Det är verkligen
en lyx att det finns en svensk frisör i NYC, så att man kan förklara på svenska,
skvallra och läsa svenska skvallertidninagar. Linn knäppte dessa bilderna på mig i söndags,
dock var mitt hår (som vanligt) ganska oborstat och ostylat så jag tycker inte riktigt
att det gör frisyren rättvisa, ska be Elin ta lite bättre bilder, men här är iaf en liten tjuvtitt!










Kommentarer
Postat av: luddelicious

oj vad du liknar en ung mamma på dem bilderna ! <3

2012-05-16 @ 16:38:50
Postat av: nattizen

SKITSNYGGT! seriöst, du ser både äldre och visare ut så att säga...bra jobbat, vågat där! Själv intar jag nog new york med samma gamla lejonman...

2012-05-17 @ 10:58:09
Postat av: Sara

Får man fråga om det är dyrt att klippa sig där? Jag är så orolig över vart jag ska klippa mig här i NY...

2012-05-19 @ 09:33:57
URL: http://thenewyorker.webblogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack finisar för kommentarerna! Är super duper nöjd.



Sara, jag betalde 90 usd sedan lite dricks :)

2012-05-23 @ 05:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback