G O D N A T T


Nu är den här måndagen i princip över och jag ska krypa till sängs.
Är väldigt nöjd med att jag har påbörjat min packing så smått.
Jag som annars alltid är en extrem sista minutenmänniska. Känner
mig lugn när det gäller packing faktiskt, gäller bara att planera lite så
att jag vet vad jag behöver ha med mig till Miami osv, att skriva
en packlista blir prio 1 i morgon, Nathalie är du stolt? Internskämt så här
på kvällskvisten, sorry! Bjuder på två bilder från vårt turistande i
söndags, Elin hade lite önskemål och jag tog henne så gärna dit hon ville.
Får hoppas på att hon lägger upp lite fler bilder på sin blogg i veckan
så ska jag ta dem :) hihi. Godnatt alla vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback