HIPP HIPP HURRA!!!

Idag fyller världens bästa Nathalie 22 år!! halleluja så fort tiden går,
det känns verkligen inte som att det var ett år sedan hon precis fyllde 21 och
vi taggade loss inför vårt semestrande i kalifornien. Jag letade runt lite på datorn
för en lagom schysst bild på oss två, det är verkligen inte det lättaste!!!!
Det är helt galet att vi verkligen inte kan lyckas bli bra på en och samma bild,
letade länge efter brännbollsbilderna vid tog en gång som verkligen får mig att
skratta högt. Dock hittade jag en annan bra kandidat och mailade iväg :).

Nu skulle jag ju kunna vara en mindre bra vän och lägga upp en pinsam bild,
men nej, jag bjuder på en helt okey bild som vi lyckades med förra året på
the highline. PUSS OCH STORT GRATTIS FINA DU


Ja vi har alltid en idé om att vi ska spexa till korten för något cool resultat,
dock bli fallet sällan så :).

Kommentarer
Postat av: Nathalie

AAAAW! Gulligt tillägnat inlägg min fina vän <3

Haha, och man kan ju inte annat än skratta åt oss! Vi ses snart hoppas jag! :)

Puss, love.

2012-05-02 @ 22:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback