Lördag 12 maj 2012

Sorry för dålig uppdatering, har varit busy days och i morgon kommer min
lilla Pela från Kalifornien och stannar tills på söndag så det kommer nog gå sådär
med uppdateirngen då med dessvärre, därför försöker jag köra all in nu :).

Vi var ute i fredags, suprise suprise. Klasisk förfest hos Peter och Patrick som
hade lite svenska vänner över. Ganska vild förfest för min del, hoppsan.
Lyckades ändå hämta upp det på klubben sen tack och lov. Jag och Linn åkte
taxi hem tillsammans och på lördagen var det dags för Holden och Paige poolparty!
Mina småttingar är nu 8 år gamla, känns tokigt. Jag är iaf jätte glad för att de
hade ett super kalas med sina vänner och bra väder.



Vårt fina hus och pool



Poollek!!



Holden och hans bästa vän Jacob



Paige mitt i leken



Min sötnos



Howie bär ut tårtan

 

Små åttaåringar.

På kvällen sedan gick jag och Jossan över till Linn, gjorde chokladsås och åt
med vaniljglass och banan framför en film, super mysigt. Himla skönt eftersom
jag var världens tröttaste efter fest och kalas :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback