Måndag 21 maj 2012

Hej alla vänner! Jag har lyckats repa mig från helgen. Det var en lagom
dos av utekvällar, fest, roof tops, vänner, shopping och turistande med
min Elin pelin. Just nu kollar jag igenom helgens bilder, lyssnar på 
Aviciis Silhouettes och inser att bara en knapp tredjedel känns bloggvänliga.
Jag kan inte förstå att detta är min sista vecka som au pair, om en
vecka är jag i Miami med fina Lovis. Jag inser att jag faktiskt måste ta tag
i såna hemskt tråkiga saker som packing. Det ösregnar utanför, tur att vi
hade toppenväder i helgen. Regn=packväder, let´s go! Återkommer
till bloggandet under dagen eller ikväll.


Dubbla glas skumpa, bara en liten prewive på hur det spårade på Lavo i
fredags, men det var en grym kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback