Onsdag 23 maj 2012

Hej hopp. Ja det är samma visa, jag packar och det regnar. Idag var det
dock bättre väder, jag var i city en sväng och lunchade med Linnea och inhandlade
ett par skor som jag har spanat på. Packingen går bra, heja mig! Tur dock att Lovisen
min kommer med hem innan vi åker till Sverige så att vi kan handla en
lagom dålig men superbillig väska i china town att fylla med diverse trams.
Vi får ju båda ta med vars 2, plus handbagade. Det ska nog gå bra,
mina pappor oroar sig som vanligt för det mesta så jag spelar cooool lugn,
funkar toppen :).


Här är mina sötisar igår när vi gick hem från skolan


Världens finaste Paige i världens snyggaste tröja. Alla deras sverigetröjor
används flitigt! Önskar att de hade några fler färgglada nu till sommaren.
Meeeeen eftersom jag snart är i svearike kan jag ju faktiskt posta en till dem
senare under sommaren.

Annars då? Jag, Sanne och Josefin tog en lång härlig och minst sagt god
lunch på cheese cake factory. Jag är ju fortfarande faschinerad av alla
deras cheese cakes eftersom jag åt där första gången efter att
ha varit i usa nästan ett helt år, det finns ju inte på manhattan där vi
bodde innan. Men nuså, förorten kan!


Jag och Sanne


ett berg av cheese cake, hur ska sverige leva upp till detta mån tro?
Nja en kanelbulle så är jag rätt nöjd med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback