TAAAXI!!

Det här med att vinka in en taxi en extremt busy fredagkväll vid 10 tiden
nere i east village är en sport i sig, även att åka i den efter x antal glas vin.


Jag och Vickan står halvvägs ut i gatan, helt ok!


Fönstret öppet, det är sommartider!


Klassiskt "vi ska alla vara med på bild"-bild


Såklart en bra idé att knäppa några bilder. Såklart råkar man
få till en dubbelhakebild..


Så det verkar som en bättre idé att bara dansa till musiken


Ja men vi gör ett nytt försök, gör allt för att undvika en dubbelhakebild
och slänger upp huvudet allt jag kan, tur att det blev bra, eller inte.


Slutligen lyckades Anjuly knäppa en riktigt grym bild på mig och Vickan.

Vi satt i taxin på väg till Peter och Patrick förförfest, vi hade käkat på vårt
favoritställe sushi park nere i east village, så himla gott! Får bjuda på massa
förfestbilder i veckan, nu ska jag dejta kudden!

GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback