Tisdag 15 maj 2012

Idag har det spöregnat i princip större delen av dagen, så himla trist.
Maj och din sommarvärme var blev du av ?? Jag vill ju ligga vid poolen
och bli brunare än brunast bara. Maj förra året var otroligt varmt och skönt,
jag hoppas att det vänder snart. Idag var jag en sväng med Linn, Sanne och
Jossan på mallet för Linn var på ipadfodralsjakt (mamma du hade kunnat särskiva
det här ordet 3 gånger.. :)) Efter det åkte vi hem till mig och pga det urdeppiga
vädret tyckte vi att vi gjorde oss förtjänt att pannkakor till lunch.








Mumsigaste lunchen på länge!!  

Många gånger undrar jag var mina små barn får allt ifrån, igår fick jag en teckning
av Holden som ser ut så här


Det står "Maddy´s brother if he was a hamster" och en bild då med massa
hjärtan och under texten står det "yeah that´s you". Vad i hela friden svarar man
på det? Säger man "tack min lilla älskling det är nog precis så här Ludvig skulle
ha sett ut om han var en hamster". Någon som kan komma med råd, förslag, mamma?
Han är så himla lustig och rolig, uppenbarligen med världens största fanatsi.
Jag blev ganska full i skratt men sa att det var en fin tecking och Holden var nöjd.
Barn är för himla roliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback