Tisdag 22 maj 2012

I morgon har jag officiellt varit i USA i 22 månader, det känns galet länge!
Ja jag vet att jag har tjatat på sista tiden men det är länge. Jag är super taggad på
Sverige nu vilket jag inte alls har känt innan, det ska bli så kul med svensk sommar
och massa inplanerat med fina vänner här ifrån. Min packing idag gick framåt.
Jag fick en kram av vår städerska också, söt hon är, vi brukar prata lite spanska
tillsammans. Vädret forstätter att vara allmänt sämst men regn och runt 20 trista
grader, jag ser fram emot Miami och förhoppningsvis bra väder.

Avslutar med lite bilder från när jag och Elin var och käkade i fredags.
Jag hade lovat att bjuda henne på en cosmopolitan som är manhattans
signaturdrink men det gick inte så bra eftersom jag fick dem gratis ;).






Kommentarer
Postat av: Anonym

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback