Torsdag 10 juni 2012

Så var det torsdag igen, dagarna rullar på fint. Igår kväll var Linn över och vi
bakade kärleksmums, himla gott. Medan vi väntade på att kakan skulle stelna så
att vi kunde lägga på glasyren hoppade vi i vårt utomhus bubbelbad, helt underbart
att sitta där en sval majkväll. Vi satt där och pratade om allt möjligt till halv 11 nästan,
sen gick vi in och provsmakade kakan med anledning att vi kan ju inte riskera att bjuda
något på kaka som inte smakar bra, men den smakade fin fint såklart :).
Nu bjuder jag på lite bilder sen i fredags!


Vickan och jag


Linn och hennes två vänner för sverige som var hos hälsade på


Dans !


Linn och jag


<3


Jag och Henrikke


Klassisk bild på patricks badrum, ja för att ljuset blir så himla bra!!


Vickan, Micke och jag


Snyggtgäng!


Det här himla lillfingret alltså.. ?


GOOOOS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback