Torsdag 17 maj 2012

Det här med att leva i nuet är något jag har lyckats lära mig
ju äldre jag har blivit. Jag önskar att jag hade varit bättre på det när
jag var 16,17 men lyckligtvis har jag lärt mig att uppskatta det nu.
Det här är verkligen the finishline, slutspurten eller vad man borde säga på
svenska. Måndagen den 11 juni landar jag i Sverige, eller ja i Danmark, Kastrup.
Jag ser verkligen framemot det med skräckblandad förtjusning. Men jag är
redo för Sverige, jag har bara 1 och en halv vecka kvar som au pair
hos min familj innan jag flyger ner till Miami och semester med min fina
vän Lovis. Men när folk frågar mig och jag är stressad för att jag snart
ska lämna svarar jag nej, för jag känner mig så nöjd, jag har haft 22 fantastiska
månader i USA, och när vi bodde på manhattan hela förra året hann jag
med så otroligt mycket, och nu har jag dessutom fått prova på förortslivet
i mysiga South Orange, med världens finaste värdfamilj. Så nu mina sista
dagar ska jag bara njuta, ta vara på och ha det så himla bra.









Puss och kram från en glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback