F R I D A Y N I G H T


I live for the nights I can´t remember with the
people I´ll never forget

Det känns som en väldigt bra beskriving av fredagkvällen. Det blev
heltokigt, men grymt! Vi körde förfest hos killarna och sedan utgång på
Lavo, jag låter bilderna få tala för sig själva! och ber om ursäkt i förväg
till alla trashiga bilder, förlåt mamma :).


Jag och DJ Salanki, hehe.


Elin och jag, o b l i g a t o r i s k egobild


Linnea och Rickard


Vad hände här liksom? Skulle alla tjejer samtidigt hjälpa Johannes att fixa
håret? som inte ens behövde hjälp..


Linnea och jag, forfarande ganska fräscha!


Josef och Elin


Min sötnos och jag


Linnea, jag och Johannes med en ganska spännande min.!


Linnea, jag och Rickard, här började det nog gå utför..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback