We run the night

Min kamera fick gå varm i fredags kväll för en gång skull, den är förvånadsvärt
bra den lilla vännen. Men det är svårt att ta bilder när man är ute och festar för
man vill ju inte riktigt avbryta hela tiden, dessutom har vi varit ute så mycket så
det känns inte lika super spännande med massa bilder längre. Men det var Vickans
sista helg i NYC så vi gick all in med bilder och allt annat!
Så här brukar det se en klassisk fredagkväll på Griffin nere i the meatpacking district. PUSSSSS!


Victoria var tillbaka från massa resor, glada tjejer.


Ett styckte taggad Linn


Patrick, jag, Anjuly & Vickan


Jag och Linn, lite svettigt hehe..


Skål!!


Micke och jag


Victoria & Anjuly


Peter och jag, sådär snygg vinkel! Men kan bero på att jag står på ett bord
och han på en soffa, japps man får lov att dansa överallt oftast.


Vickan och Patrick som bjuder på sin bästa min.


Steve och jag


Patrick och jag, ja detta var mot slutet av kvällen. Därav är vi så snygga
och frächa, inte ?


Behöver jag ens säga vem som är på denna bilden? Mina favoriter!!

Kommentarer
Postat av: Danne

Spara lite festsug till i sommar ocksa!

2012-05-09 @ 11:12:51
URL: http://runtjorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback